https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7855612
Заходите за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7855612 і виконуєте тести. Тривалість тесту 40 хв. Довше ви не зможете виконувати. Коли заходите, обов'язково вводите своє прізвище та ім'я, як в класному журналі. Виконуєте один раз. Тому спочатку пригадайте вивчені твори, повторіть теоретичний матеріал (с.214 -233 підручника ). Виконати можна до четверга.
Опрацювати с.229-с.235 підручника.
Співомовки С.Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.
ТЛ: ГУМОРЕСКА, СПІВОМОВКА, ІНВЕРСІЯ (визначення термінів записати в зошит, вивчити)
Навчитися виразно читати твори С.Руданського, виписати в зошит зі співомовок 3 приклади інверсії.
https://www.youtube.com/watch?v=ZUM4EL76eZM
ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника з теми ( с.216 - с.222 ), навчитися виразно читати байки "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".
Завдання: опрацювати матеріал підручника на с. 215
Письмовий твір у формі есе "Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини"(за творами В.Нестайка, Я. Стельмаха, Л.Ворониної)
Твір-характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів В.Нестайка, Я. Стельмаха, Л.Ворониної)
Роль сім`ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.
https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох творів для дітей
"Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
ТЛ: сюжет, його елементи
15.04.Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
опрацювати параграф 45.
13.04.Рослинні угруповання.
Опрацювати параграф 44.
8.04.Екологічні групи рослин.
1.По відношенню до світла: світлолюбні, тіньовитривалі, тіньові.
2.По відношенню до вологи: вологолюбні, водяні,посухостійкі.
3.По відношенню до температури: теплолюбні, холодостійкі.
прочитати параграф 43.
Практична робота. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Написати практичну роботу :
яких вимог треба дотримуватися при виборі кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
30.03. Покритонасінні.
1. Характеристика однодольних рослин.
- насінина має одну сімядолю;
- мичкувата коренева система;
- прості листки;
- дугове або паралельне жилкування;
- стебло без камбію;
- переважно травянисті рослини.
2. Характеристика дводольних рослин:
- насінина має дві сімядолі;
- стрижнева коренева система;
- листки прості і складні;
- жилкування сітчасте;
- стебло з камбієм;
- дерева, кущі, трави.
Опрацювати параграф 42.
16.03. Хвощі, плауни. Опрацювати параграф 40
18.03. Голонасінні. Прочитати параграф 41.
17.03 Параграф 46. Написання суфіксів прикметників. Вправа 384, 385 усно.
31.03-1.04 Параграф 47. Написання "не" з прикметниками. Вивчити правила. Виконати вправи усно.
02.04-06.04 Параграф 48. Написання -н і -нн з прикметниками. Вивчити правила.
13.04-14.04 Параграф 49. Написання прізвищ прикметникової форми.
15.04-16.04 Числівник як частина мови. Вивчити правила.
21.04-23.04 Параграф 53. Розряди кількісних числівників. Опрацювати правила. Виконати вправи 440, 441, 442, 445.
27.04-29.04 Параграф 54. Відмінювання кількісних числівників. Виконати вправи 453, 454, 457.
30.04 Параграф 55. Відмінювання дробових і збірних числівників. Виконати вправи 466, 469.
05.05 Параграф 56. Відмінювання та написання порядкових числівників. Виконати вправи 473, 475.
06.05 Параграф 57. Уживання кількісних числівників з іменниками. Виконати вправи 487, 489.
07.05 Параграф 58. Узагальнення вивченого з теми числівник. Виконати вправи 497, 500.
12.05 Параграф 59. Займенник як частина мови. Параграф 60. Особові та зворотний займенники. Виконати вправи 504, 511.
13.05 Параграф 61. Питальні й відносні займенники. Виконати вправи 519, 520.
14.05 Параграф 62. Заперечні й неозначені займенники. Виконати вправи 527, 529.
18.05 Параграф 63. Присвійні займенники. Виконати вправи 537, 539.
19.05 Параграф 64. Вказівні й означальні займенники. Виконати вправи 546, 547, 549.
20.05 Узагальнення вивчення з теми займенник. Виконати вправи 556 і 558.
21.05 Підсумки вивченого
Написати твір на одну із тем: 1. Одягни вишиванку. 2. "Любить людей мене навчила мати." (В.Симоненко). Розмір твору 1-2 сторінки.
І-ІІ рівень(кожне завдання оцінюється 1 б.)
Виберіть правильну відповідь.
1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:
А десять, десятеро, десятка, десятий;
Б три, третій, тридцять, триста;
В двоє, другий, двічі, дванадцять;
Г п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.
2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:
А два дні, три олівця, чотири пенали;
Б чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;
В три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;
Г п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.
3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:
А Будувало дванадцять лицарів Софію.
Б Школярики стоять по три, чотири.
В Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.
Г У погляді двійко іскрин виграє.
4. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:
А три четвертих, одна друга, половина;
Б дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;
В чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;
Г п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.
5. Порядкові числівники означають
А кількість, що складається з певного числа частин цілого;
Б кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
В порядок предметів при лічбі;
Г кількість предметів у цілих одиницях.
6. Порядковим є такий числівник:
А сімнадцять; Б сімдесят; В сімдесят три; Г семитисячний.
ІІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)
1. Складений кількісний числівник 378 поставити у формі родового та орудного відмінка однини.
2. Скласти речення з однорідними членами з будь-яким порядковим числівником на –тисячний.
ІVрівень(завдання оцінюється 3 б.)
Зробіть морфологічний розбір числівника.
Тільки на Черкащині є тридцять вісім пам’ятників Тарасу Шевченкові.
Українська література
У зошиті з української літератури написати листа В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті "Тореадори з Васюківки"
Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" . Прочитати повість, ознайомитись з біографією Я.Стельмаха
https://infourok.ru/prezentaciya-z-ukrainskoi-literaturi-na-temu-yaroslav-stelmah-mitkozavr-iz-yurkivki-abo-himera-lisovogo-ozera-fragmenti-taemnich-896232.html
17/03 Опрацювати §38 та запитання ст.166.
31/03 Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим. Опрацювати §39, дати відповіді на питання ст.171 (1-4)
02/04 Римська республіка в 5 - середині 3 ст. до н.е. Опрацювати §40, дати відповіді на запитання ст. 175 (1-4)
07/04 Військова експансія Риму. §41, запитання ст. 180.
09/04 Диктатура Юлія Цезаря. §43, запитання ст.186.
14/04 Опрацювати §42.
16/04 Римська Імперія. Правління Октавіана Августина. Опрацювати §44, дати відповіді на запитання ст.193.
23/04 Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. §45, дати відповіді на питання ст. 200
28/04 Римська імперія в ІІІ-IV ст. Опрацювати §46, відповісти на запитання ст.204
30/04 Виникнення християнства. Опрацювати §47, завдання ст.208
05/05 Культура Давнього Риму. Опрацювати §48. Виконати завдання до практичного заняття.
07/05 Поділ Римської імперії. Опрацювати §46, дати відповіді на запитання ст.204
12/05 Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. Опрацювати §49. Дати відповіді на запитання ст.220.
14/05 Давні слов'яни. Опрацювати §50 (1-2)
1) Скільки минуло років від заснування Рима до остаточного падіння Західної Римської імперії?
2) Дайте визначення поняттям: колони; домінус; варвари; вандалізм; слов'яни.
3) Поясніть вислів "хліба та видовищ". Чому він виник саме в Давньому Римі?
4) Як Велике переселення народів вплинуло на долю Римської імперії?
5) Які заняття були поширені в давніх слов'ян? Які види ремесел розвивалися? Який крам вивозили зі слов'янських земель, а який завозили?
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недуженіх, небезпечних компаній. (Опрацювати параграф)
18.03. Тема : Основа радості. К.в. "Щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість" (Ів. 15.11) Притча про загублену драхму - опрацювати.
01.04. Тема: Відповідальне ставлення до життя. К.В. " Я прийшов, щоб ви мали життя, і подостатком щоб мали" ( Ів. 10.10). Опрацювати притчу про вірного і невірного слугу Мт. 24: 45-51)
08.04. Тема. Наполегливість у добрих справах. К.В." Просіть, - і буде вам дано, шукайте - і знайдете, стукайте - і відчинять вам" ( Мт. 7.7.) Опрацювати притчу про несправедливого суддю. ( Лк.18.1-8)
15.04. Тема. Щедрість і захланність. К.В. " Блаженніше давати, ніж брати" ( Дії 20.35). Опрацювати притчу про немилосердно боржника ( Мт. 18.23-25) та притчу про вдовину лепту ( Мк. 12.41-44)
22.04. Тема. Справедливість та винагорода. К.В. " Ось стою під дверима та стукаю: коли хто почує Мій голос і двері відчинить, Я до нього ввійду і буду вечеряти з ним, а він що Мною" ( Об.3: 20). Опрацювати притчу про виноградарів ( Мт. 21:33-46).
29.04. Тема. Остаточна перемога добра над злом. К.В. " Будьте відважні: Я світ переміг" ( Ів. 16:33). Опрацювати притчу про невід ( Мт. 13:47-52).
06.05. Тема. Світло світу. К.В. " Я Світло для світу" ( Ів. 9: 5) Опрацювати притчу про свічник та свічку. ( Мт. 5: 14-16)
13.03. Тема. Узагальнення. Акція милосердя. Підготуватися до контрольного повторення.
Інформатика
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
12.03 Соната. •Й.Гайдн Соната для фортепіано ре-мажор (№37) (1ч.); • Музика (муз. Ю.Рожкова сл. І. Боровика) ◘ Проект "Мої враження від сонати"
19.03 Квартет. Урок узагальнення знань. • Б.Лятошинський. Квартет№2 для двох скрипок, альта і віолончелі. • "Музика" (муз.Ю.Рожкова, сл.І.Боровика). ◘ Проект "Моя фонотека" (продовження).Тестові завдання
2.04.Жанрова палітра симфонічної музики. Л ван Бетховен.Симфонія № 5 1 ч.Сучасна обробка твору.(уривок). "Козацька пісня".( муз та слова А.Мігай).Проект" лунає симфонічна музика".
9. 04.Зустріч з увертюрою. Г Свиридов Оркестрова увертюра. Час, уперед !". Проект "Моя колекція телевізійних увертюр".
16. 04.Концерт для друга.К. Сер-Санс. Концерт № 2 для фортепіано з оркестром (ч 3). "Цвіт землі.(муз.О. Злотника, сл.М Сингаївського). Проект "Концерт для друга".
23.04. Симфонічні варіації. https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg
30.04. Шляхами симфонії. https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg
7.05. Українська симфонічна поема. https://www.youtube.com/watch?v=UUlMCKmMy4U
14.05 Симфонічна сюїта.https://www.youtube.com/watch?v=RnagP3cgu9U
19.05. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок.https://www.youtube.com/watch?v=KutaQ2p0Aj8 Важливо!!!Пройти тест з документу жанри симфонічної музики!!
28.05. Урок - концерт.https://www.youtube.com/watch?v=KutaQ2p0Aj8
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |