УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

18.05. Підсумкова контрольна робота

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7855612

Заходите за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7855612 і виконуєте тести. Тривалість тесту 40 хв. Довше ви не зможете виконувати. Коли заходите, обов'язково вводите своє прізвище та ім'я, як в класному журналі. Виконуєте один раз. Тому спочатку пригадайте вивчені твори, повторіть теоретичний матеріал (с.214 -233 підручника ). Виконати можна до четверга.

07.05. Павло ГЛАЗОВИЙ. "Найважча роль", "Заморські гості", "Кухлик"

Опрацювати с.229-с.235 підручника.

Одну з гуморесок вивчити напам`ять

04.05. Степан РУДАНСЬКИЙ. "Добре торгувалось", "Запорожці у короля"

Співомовки С.Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.

ТЛ: ГУМОРЕСКА, СПІВОМОВКА, ІНВЕРСІЯ (визначення термінів записати в зошит, вивчити)

Навчитися виразно читати твори С.Руданського, виписати в зошит зі співомовок 3 приклади інверсії.

https://www.youtube.com/watch?v=ZUM4EL76eZM

30.04. Леонід ГЛІБОВ. "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".

Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.

https://www.slideshare.net/qsz1/5-16422051

ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника з теми ( с.216 - с.222 ), навчитися виразно читати байки "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".

27.04. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки тощо). Роль гумору в житті українців.

ТЛ: гумор (повторення), алегорія, мораль.
МЗ: байки Езопа та І. Крилова (зарубіжна література)

Завдання: опрацювати матеріал підручника на с. 215

УВАГА!!!

Тести для перевірки рівня засвоєння вивченого матеріалу

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=800925

За посиланням join.naurok.ua заходьте на сайт "На урок", введіть своє прізвище та ім`я та код доступу 800925.


Перейдіть до тестів та виконайте їх, вибравши правильний варіант відповіді.

23.04. Розвиток мовлення

Письмовий твір у формі есе "Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини"(за творами В.Нестайка, Я. Стельмаха, Л.Ворониної)

16.04. Розвиток мовлення

Твір-характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів В.Нестайка, Я. Стельмаха, Л.Ворониної)

13.04. Леся ВОРОНИНА. "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9"

Роль сім`ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.

06.04, 09.04. Леся ВОРОНИНА. "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9"

https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY

Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох творів для дітей

"Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.

Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

ТЛ: сюжет, його елементи

Біологія

15.04.Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

опрацювати параграф 45.

13.04.Рослинні угруповання.

Опрацювати параграф 44.

8.04.Екологічні групи рослин.

1.По відношенню до світла: світлолюбні, тіньовитривалі, тіньові.

2.По відношенню до вологи: вологолюбні, водяні,посухостійкі.

3.По відношенню до температури: теплолюбні, холодостійкі.

прочитати параграф 43.

Практична робота. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.

Написати практичну роботу :

яких вимог треба дотримуватися при виборі кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.

30.03. Покритонасінні.

1. Характеристика однодольних рослин.

- насінина має одну сімядолю;

- мичкувата коренева система;

- прості листки;

- дугове або паралельне жилкування;

- стебло без камбію;

- переважно травянисті рослини.

2. Характеристика дводольних рослин:

- насінина має дві сімядолі;

- стрижнева коренева система;

- листки прості і складні;

- жилкування сітчасте;

- стебло з камбієм;

- дерева, кущі, трави.

Опрацювати параграф 42.

16.03. Хвощі, плауни. Опрацювати параграф 40

18.03. Голонасінні. Прочитати параграф 41.

Українська мова

17.03 Параграф 46. Написання суфіксів прикметників. Вправа 384, 385 усно.

31.03-1.04 Параграф 47. Написання "не" з прикметниками. Вивчити правила. Виконати вправи усно.

02.04-06.04 Параграф 48. Написання і -нн з прикметниками. Вивчити правила.

13.04-14.04 Параграф 49. Написання прізвищ прикметникової форми.

15.04-16.04 Числівник як частина мови. Вивчити правила.

21.04-23.04 Параграф 53. Розряди кількісних числівників. Опрацювати правила. Виконати вправи 440, 441, 442, 445.

27.04-29.04 Параграф 54. Відмінювання кількісних числівників. Виконати вправи 453, 454, 457.

30.04 Параграф 55. Відмінювання дробових і збірних числівників. Виконати вправи 466, 469.

05.05 Параграф 56. Відмінювання та написання порядкових числівників. Виконати вправи 473, 475.

06.05 Параграф 57. Уживання кількісних числівників з іменниками. Виконати вправи 487, 489.

07.05 Параграф 58. Узагальнення вивченого з теми числівник. Виконати вправи 497, 500.

12.05 Параграф 59. Займенник як частина мови. Параграф 60. Особові та зворотний займенники. Виконати вправи 504, 511.

13.05 Параграф 61. Питальні й відносні займенники. Виконати вправи 519, 520.

14.05 Параграф 62. Заперечні й неозначені займенники. Виконати вправи 527, 529.

18.05 Параграф 63. Присвійні займенники. Виконати вправи 537, 539.

19.05 Параграф 64. Вказівні й означальні займенники. Виконати вправи 546, 547, 549.

20.05 Узагальнення вивчення з теми займенник. Виконати вправи 556 і 558.

21.05 Підсумки вивченого

Увага!!! Контрольна робота. Виконані завдання скинути на email volmonast58@gmail.com до 07.05.20. Не забудьте підписати листки з роботами.

Написати твір на одну із тем: 1. Одягни вишиванку. 2. "Любить людей мене навчила мати." (В.Симоненко). Розмір твору 1-2 сторінки.

Контрольна робота

Числівник

І-ІІ рівень(кожне завдання оцінюється 1 б.)

Виберіть правильну відповідь.

1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:

А десять, десятеро, десятка, десятий;

Б три, третій, тридцять, триста;

В двоє, другий, двічі, дванадцять;

Г п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:

А два дні, три олівця, чотири пенали;

Б чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

В три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

Г п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:

А Будувало дванадцять лицарів Софію.

Б Школярики стоять по три, чотири.

В Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

Г У погляді двійко іскрин виграє.

4. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:

А три четвертих, одна друга, половина;

Б дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;

В чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;

Г п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.

5. Порядкові числівники означають

А кількість, що складається з певного числа частин цілого;

Б кількість предметів як сукупність, єдине ціле;

В порядок предметів при лічбі;

Г кількість предметів у цілих одиницях.

6. Порядковим є такий числівник:

А сімнадцять; Б сімдесят; В сімдесят три; Г семитисячний.

ІІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)

1. Складений кількісний числівник 378 поставити у формі родового та орудного відмінка однини.

2. Скласти речення з однорідними членами з будь-яким порядковим числівником на –тисячний.

ІVрівень(завдання оцінюється 3 б.)

Зробіть морфологічний розбір числівника.

Тільки на Черкащині є тридцять вісім пам’ятників Тарасу Шевченкові.

Українська література

У зошиті з української літератури написати листа В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті "Тореадори з Васюківки"

Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" . Прочитати повість, ознайомитись з біографією Я.Стельмаха

https://infourok.ru/prezentaciya-z-ukrainskoi-literaturi-na-temu-yaroslav-stelmah-mitkozavr-iz-yurkivki-abo-himera-lisovogo-ozera-fragmenti-taemnich-896232.html

Всесвітня історія

17/03 Опрацювати §38 та запитання ст.166.

31/03 Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим. Опрацювати §39, дати відповіді на питання ст.171 (1-4)

02/04 Римська республіка в 5 - середині 3 ст. до н.е. Опрацювати §40, дати відповіді на запитання ст. 175 (1-4)

07/04 Військова експансія Риму. §41, запитання ст. 180.

09/04 Диктатура Юлія Цезаря. §43, запитання ст.186.

14/04 Опрацювати §42.

16/04 Римська Імперія. Правління Октавіана Августина. Опрацювати §44, дати відповіді на запитання ст.193.

23/04 Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. §45, дати відповіді на питання ст. 200

28/04 Римська імперія в ІІІ-IV ст. Опрацювати §46, відповісти на запитання ст.204

30/04 Виникнення християнства. Опрацювати §47, завдання ст.208

05/05 Культура Давнього Риму. Опрацювати §48. Виконати завдання до практичного заняття.

07/05 Поділ Римської імперії. Опрацювати §46, дати відповіді на запитання ст.204

12/05 Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. Опрацювати §49. Дати відповіді на запитання ст.220.

14/05 Давні слов'яни. Опрацювати §50 (1-2)

19/05 Виконайте завдання до 22.05. Підпишіть обов'язково роботу (прізвище та ім'я)

1) Скільки минуло років від заснування Рима до остаточного падіння Західної Римської імперії?

2) Дайте визначення поняттям: колони; домінус; варвари; вандалізм; слов'яни.

3) Поясніть вислів "хліба та видовищ". Чому він виник саме в Давньому Римі?

4) Як Велике переселення народів вплинуло на долю Римської імперії?

5) Які заняття були поширені в давніх слов'ян? Які види ремесел розвивалися? Який крам вивозили зі слов'янських земель, а який завозили?

Основи здоров'я

Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недуженіх, небезпечних компаній. (Опрацювати параграф)

OХЕ

18.03. Тема : Основа радості. К.в. "Щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість" (Ів. 15.11) Притча про загублену драхму - опрацювати.

01.04. Тема: Відповідальне ставлення до життя. К.В. " Я прийшов, щоб ви мали життя, і подостатком щоб мали" ( Ів. 10.10). Опрацювати притчу про вірного і невірного слугу Мт. 24: 45-51)

08.04. Тема. Наполегливість у добрих справах. К.В." Просіть, - і буде вам дано, шукайте - і знайдете, стукайте - і відчинять вам" ( Мт. 7.7.) Опрацювати притчу про несправедливого суддю. ( Лк.18.1-8)

15.04. Тема. Щедрість і захланність. К.В. " Блаженніше давати, ніж брати" ( Дії 20.35). Опрацювати притчу про немилосердно боржника ( Мт. 18.23-25) та притчу про вдовину лепту ( Мк. 12.41-44)

22.04. Тема. Справедливість та винагорода. К.В. " Ось стою під дверима та стукаю: коли хто почує Мій голос і двері відчинить, Я до нього ввійду і буду вечеряти з ним, а він що Мною" ( Об.3: 20). Опрацювати притчу про виноградарів ( Мт. 21:33-46).

29.04. Тема. Остаточна перемога добра над злом. К.В. " Будьте відважні: Я світ переміг" ( Ів. 16:33). Опрацювати притчу про невід ( Мт. 13:47-52).

06.05. Тема. Світло світу. К.В. " Я Світло для світу" ( Ів. 9: 5) Опрацювати притчу про свічник та свічку. ( Мт. 5: 14-16)

13.03. Тема. Узагальнення. Акція милосердя. Підготуватися до контрольного повторення.

Інформатика

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

12.03 Соната. •Й.Гайдн Соната для фортепіано ре-мажор (№37) (1ч.); • Музика (муз. Ю.Рожкова сл. І. Боровика) ◘ Проект "Мої враження від сонати"

19.03 Квартет. Урок узагальнення знань. • Б.Лятошинський. Квартет№2 для двох скрипок, альта і віолончелі. • "Музика" (муз.Ю.Рожкова, сл.І.Боровика). ◘ Проект "Моя фонотека" (продовження).Тестові завдання

2.04.Жанрова палітра симфонічної музики. Л ван Бетховен.Симфонія № 5 1 ч.Сучасна обробка твору.(уривок). "Козацька пісня".( муз та слова А.Мігай).Проект" лунає симфонічна музика".

9. 04.Зустріч з увертюрою. Г Свиридов Оркестрова увертюра. Час, уперед !". Проект "Моя колекція телевізійних увертюр".

16. 04.Концерт для друга.К. Сер-Санс. Концерт № 2 для фортепіано з оркестром (ч 3). "Цвіт землі.(муз.О. Злотника, сл.М Сингаївського). Проект "Концерт для друга".

ФІЗКУЛЬТУРА

wym-1586936096434

wym-1586938342883

wym-1586938907842

wym-1586939489583

wym-1586939957326

wym-1588612717380

wym-158861273374

wym-1588612752125

wym-1588612770657

wym-1588612788939

музичне мистецтво

23.04. Симфонічні варіації. https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg

30.04. Шляхами симфонії. https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg

7.05. Українська симфонічна поема. https://www.youtube.com/watch?v=UUlMCKmMy4U

14.05 Симфонічна сюїта.https://www.youtube.com/watch?v=RnagP3cgu9U

19.05. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок.https://www.youtube.com/watch?v=KutaQ2p0Aj8 Важливо!!!Пройти тест з документу жанри симфонічної музики!!

28.05. Урок - концерт.https://www.youtube.com/watch?v=KutaQ2p0Aj8

Кiлькiсть переглядiв: 1405

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2025 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031