• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу

1.СТАТУТwym-1633965411091

2. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру

3. Структура та органи управління закладу освіти

3.1.Структура wym-1633966899978

4.Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу

5. Щодо видачі закладам освіти ліцензій на провадження освітньої діяльності

6. http://sed.te.gov.ua/data/upload/publication/main/ua/51416/386.pdf

7. Територія обслуговування, закріплена за навчальним закладом

8. Розпорядження про закріплення території обслуговування wym-1633960614421

9. Матеріально-технічне забезпечення

10. Моніторинг якості освіти

11. Річний звіт про діяльність навчального закладу

11.1.Річний звіт 2020-2021wym-1633963168873

11.2.Річний звіт 2019-2020 wym-1633963233630

11.3.РІЧНИЙ ЗВІТwym-1633965571055

12. Правила прийому до навчального закладу

13. Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти

14. Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами

14.1.УМОВИ ДОСТУПНОСТІ wym-1633966161414

15. РОЗМІР ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ

15.1.Навчання в закладі освіти безоплатне

16. ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ, ЇХ ВАРТІСТЬ, ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ

16.1.Додаткові освітні послуги не надаються

17. Фінансова діяльність

18. Ліцензований обсяг - 280 осіб.

18.1.Фактична кількість осіб,які навчаються в закладі у 2023-2024 н.р. - 128.

19. Мова освітнього процесу - українська

20. Наявність вакантних посад - станом на 1 вересня 2023 року вакантні посади у закладі освіти відсутні

21. БУЛІНГ

21.1.Журнал реєстрації wym-1633960221703

21.2.Наказ і план заходів

п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

Вересень

Директор – Олійник Н. М.

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі»

Методична кухня класних керівників

Листопад

Заступник директора з ВР – Хавар Л. П.

3

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогічний колектив

Жовтень

Заступник директора з ВР – Хавар Л. П.

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11

Упродовж року

Практичний психолог – Ганджалас М. М.

5

Контроль стану попередження випадків булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор школи

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень

Практичний психолог

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора з ВР

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1 – 4

Упродовж року

Класні керівники 1-4 класів

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1 – 11

Упродовж року

Класні керівники

3

Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 11

Упродовж року

Учителі інформатики

4

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти і бути вдячним»

9 – 11

Січень

Педагог-організатор – Дзюрбан М. В.

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

1 – 11

Упродовж року

Учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1 – 11

Грудень

Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи

7

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1 – 11

Грудень

Класні керівники, учителі-предметники

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

-Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

-опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

-діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

-дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року (за потребою)

Класні керівники

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Вересень

Практичний психолог

3

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог

4

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Практичний психолог

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог

6

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Практичний психолог

3

Тренінг “Як навчити дітей безпеці в Інтернеті”

1-11

Січень-лютий

Практичний психолог

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

Упродовж року

Заступник директора з ВР

21.5. Порядок подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу та порядок їх розгляду в закладі освіти

22. Форми здобуття освіти

22.1. Інституційна (очна(денна))

22.2. Індивідуальна (сімейна ( домашня))

22.4. Навчання з використанням дистанційних технологій

Кiлькiсть переглядiв: 1158

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930