1.СТАТУТwym-1633965411091
2. ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру
3. Структура та органи управління закладу освіти
3.1.Структура wym-1633966899978
4.Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу
5. Щодо видачі закладам освіти ліцензій на провадження освітньої діяльності
6. http://sed.te.gov.ua/data/upload/publication/main/ua/51416/386.pdf
7. Територія обслуговування, закріплена за навчальним закладом
8. Розпорядження про закріплення території обслуговування wym-1633960614421
9. Матеріально-технічне забезпечення
11. Річний звіт про діяльність навчального закладу
11.1.Річний звіт 2020-2021wym-1633963168873
11.2.Річний звіт 2019-2020 wym-1633963233630
11.3.РІЧНИЙ ЗВІТwym-1633965571055
12. Правила прийому до навчального закладу
13. Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
14. Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами
14.1.УМОВИ ДОСТУПНОСТІ wym-1633966161414
15. РОЗМІР ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ
15.1.Навчання в закладі освіти безоплатне
16. ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ, ЇХ ВАРТІСТЬ, ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ
16.1.Додаткові освітні послуги не надаються
18. Ліцензований обсяг - 280 осіб.
18.1.Фактична кількість осіб,які навчаються в закладі у 2023-2024 н.р. - 128.
19. Мова освітнього процесу - українська
20. Наявність вакантних посад - станом на 1 вересня 2023 року вакантні посади у закладі освіти відсутні
21. БУЛІНГ
21.1.Журнал реєстрації wym-1633960221703
21.2.Наказ і план заходів
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор – Олійник Н. М. |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | Методична кухня класних керівників | Листопад | Заступник директора з ВР – Хавар Л. П. |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Жовтень | Заступник директора з ВР – Хавар Л. П. |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Практичний психолог – Ганджалас М. М. |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор школи |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | 1 – 4 | Упродовж року | Класні керівники 1-4 класів |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1 – 11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Учителі інформатики |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти і бути вдячним» | 9 – 11 | Січень | Педагог-організатор – Дзюрбан М. В. |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | 1 – 11 | Упродовж року | Учителі літератури, історії |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1 – 11 | Грудень | Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1 – 11 | Грудень | Класні керівники, учителі-предметники |
Психологічний супровід | ||||
Діагностичний етап | ||||
1 | -Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; -опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; -діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; -дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (за потребою) | Класні керівники |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог | |
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
Робота з батьками |
| |||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
3 | Тренінг “Як навчити дітей безпеці в Інтернеті” | 1-11 | Січень-лютий | Практичний психолог |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник директора з ВР | |
22. Форми здобуття освіти
22.1. Інституційна (очна(денна))
22.2. Індивідуальна (сімейна ( домашня))
22.4. Навчання з використанням дистанційних технологій
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |